dilluns, 27 d’agost del 2012

Primer aniversari de Tercera.cat

Gràcies!

És la paraula que més puc repetir davant la fita (per mi ho és) d'haver mantingut tercera.cat durant un any. Quan vaig crear el web, el dia abans de començar la temporada passada, no hagués dit mai que mantindria el ritme de publicacions, ni que pogués arrossegar tot el seguiment que ha arrossegat, i que sempre he agraït, agraeixo i agrairé.

No ho faré més ensucrat, perquè sóc de vacances i no vull atabalar-vos. Simplement, moltes gràcies per ser-hi!

Per celebrar-ho, estic ultimant una entrevista en profunditat que vaig fer fa un temps a un dels jugadors cèlebres de la categoria. Vaig arribar a la cita amb 4 pàgines de preguntes i en vaig sortir... amb dues hores de conversa gravada que estic ara plasmant en lletres, enllaços, textos i  fotos...

No puc avançar gaire més, però agafaré el cèlebre jugador com el padrí d'aquest primer aniversari. Els companys Cristian Garcia i Bernat Monzó mantindran l'actualització del web fins el 10 de setembre. Jo hi tornaré el dia 12.

Gràcies a tots, pel seguiment, i per la col·laboració dels protagonistes, jugadors, tècnics i treballadors dels clubs!

Força a ells per a la segona jornada i per a totes les que vindran, i com sempre dic, a seguir!

Visca la Tercera, visca el futbol català!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada