dimarts, 23 d’octubre del 2012

Ja som 100.000!


Aquest dimarts el web tercera.cat ha superat les 100.000 visites. Moltes gràcies a tots!

El 26 d'agost aquest espai va complir un any. Vaig estar donant voltes a com celebrar-lo durant un temps, però entre la por a precipitar-me i el fet que fos estiu va anul·lar la "celebració"... fins ara.

100.000 visites en 14 mesos de vida. Res que pogués esperar l'agost de 2011, i missatge positiu per als que seguim la Tercera divisió i el futbol català: la nostra passió està ben viva. Som molts els que gaudim, informem i seguim tot allò que passa als nostres camps, des de l'elit del professionalisme fins al futbol més modest, el que gaudeix de menys difusió als grans aparadors.

Vaig obrir el blog (a vegades mantinc el terme, tot i que també m'agrada parlar de web) inspirant-me en la tasca d'altres companys de l'entorn futbolcatenc. Des de pioners entre els que podria citar l'Àngel Garreta, amb CEEuropa.cat, fins al company Cristian Garcia, amb l'enorme tasca feta al Blog de l'Hospi, per dir un parell d'una llarga llista.

El web m'ha ajudat a descobrir molts més referents del #futbolcat, 2.0 o no. Tants, que intentar citar-los tots seria agosarat, per què me'n deixaria algun segur, i sense voler-ho. Tots compartim la passió. Moltes gràcies a tots!

He descobert i agraït tots els canals de comunicació establerts amb clubs, entrenadors i jugadors. Tots han posat la feina fàcil, ja fos per respondre un tuit, buscar una entrevista o acreditar-me per a algun partit. Moltes gràcies a tots!

Passada la fase pilota (permeteu-me-la), arriba el torn de la celebració.

Preveient les 100.000 visites (a un o altre ritme, havien d'arribar) vaig donar voltes a buscar un premi. No deixar el número rodó en això, en un simple registre.

Vaig pensar, vaig escriure, vaig provar opcions... i les meves propostes van ser acollides de meravella per dos clubs que han fet possible que pugui oferir dos regals ENORMES per les 100.000 visites al web. Gràcies per la gentilesa que han tingut amb mi l'Associació Esportiva Prat i l'Associació Esportiva i Cultural Manlleu.

A finals del curs passat, el primer que vaig seguir a tercera.cat, vam escollir, entre els que llegíeu el blog, l'onze ideal de la Tercera 11/12. Tenint en compte que, després de 100.000 visites, és l'entrada més visitada, el regal tindrà relació amb aquella tria.

En aquell onze vau col·locar diversos futbolistes que, per consens, formaven part dels millors de la categoria.

Hi havia el màxim golejador de la categoria, Dani Planagumà. I hi havia el porter menys golejat, Toni Texeira.

El premi per les 100.000 visites són, ni més ni menys, les samarretes dels dos jugadors.

La samarreta del Manlleu amb el dorsal 11 que lluïa Dani Planagumà, una peça de col·leccionista.

La samarreta de porter del Prat, dorsal 1, que lluïa, i llueix, Toni Texeira, clau en el campionat i l'ascens del Prat.

Què heu de fer per aconseguir-les?

Anar a la pestanya "Concurs" (en aquest enllaç) i llegir-ne les bases!

Molta sort a tots!

I 100.000 gràcies!


Gràcies, també, a en Jordi Bou, directiu de l'AEC Manlleu; a Jordi Ezponda, tresorer de l'AE Prat; i a José David Muñoz, company d'El Prat Ràdio, que m'han facilitat molt les gestions per aconseguir els premis. El meu més sincer agraïment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada