divendres, 26 d’agost del 2011

Benviguda

Ha arribat el dia!

Després de temps i temps pensant què podia aportar amb un bloc (la mateixa pregunta que em vaig fer en obrir-me un compte a twitter), crec haver trobat l'objectiu.

Sóc un gran seguidor del món de l'esport. A més de seguir-lo, m'hi guanyo la vida, que encara és més gratificant (allò de treballar en el que t'agrada, una sort). El futbol és la meva predilecció i, dins del futbol, gràcies al contacte que hi he tingut en la meva (fins ara curta) vida laboral, el futbol català s'ha guanyat un lloc dins de les meves principals predileccions.

Veient que les principals categories en què competeixen els equips de casa nostra (Primera, Segona i fins i tot Segona B) ja tenen els seus espais d'informació, he decidit obrir aquest bloc per anotar-hi tot allò que faci referència a la categoria que inclou el 100% d'equips de casa, la Tercera Divisió, i en concret, el grup cinquè.

Serà un plaer rebre suggeriments, comentaris o aportacions diverses per enriquir el bloc.

Benvinguts de nou, i que rodi la pilota!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada