dimecres, 23 de novembre del 2011

Benvinguts a tercera.cat. El blog evoluciona

Aquest últim cap de setmana m'he decidit a renovar el blog.

  • Tenim nova imatge. Gràcies a l'espectacular tasca del meu amic Benja Villegas, dissenyador gràfic i àlter ego del líder del grup Anicet Lavodrama. Ell ha dissenyat la nova portada, el logo que apareix al peu del blog i va definir la combinació de colors que veieu a les diverses pàgines. Així que, entre d'altres coses, hem eliminat la pilota de beisbol que il·lustrava el fons del blog i que tant es corresponia a un blog de futbol.
 
      Anicet Lavodrama, 'àlter ego' de Benja Villegas // lavodrama.com











    • Molts dèieu, quan donava la direcció (l'antiga 3div5.blogspot.com) que era massa llarga, poc senzilla de recordar. Jo m'esforçava a explicar el per què del nom. "3, en número, i llavors div, d-i-v, i lavors 5, en número també, com el 3" acompanyat del clàssic "és que és l'etiqueta que es fa servir al Twitter quan es parla de Tercera" i del "punt blogspot, sí, blog, i spot" i el senzill "punt com". Diumenge vaig aprofitar, doncs, per modificar també el nom de domini. Des de llavors, ja podeu accedir al blog teclejant un senzill tercera.cat. La direcció anterior 3div5.blogspot.com segueix sent vàlida, però dir "tercera punt cat" és més àgil.

    • Amb el domini arriben facilits en el contacte. Tinc direcció pròpia de correu dedicada al blog. Apareix a la portada, aquí dalt a la dreta, però us la deixo aquí escrita:


    Qualsevol dubte, aclariment, crítica, proposta de tema, informació... allò que no vulgueu fer constar als comentaris de les diverses entrades, i que creieu interessant per a la temàtica del blog, m'ho podeu enviar al mail.

    Espero que disseny, nou domini i correu ajudin a evolucionar encara més amb un blog que, 90 dies després, és un plaer fer crèixer dia a dia.

    Moltes gràcies als que ho seguiu!

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada