dimecres, 26 d’octubre del 2011

Dos mesos de blog!

Avui el blog compleix dos mesos. 61 dies que han passat molt ràpid, tant com s'han anat succeint les 91 publicacions (i les seves corresponents actualitzacions) i les més de 7.000 visites que em sorprenien, em sorprenen i em sorprendran.

De la idea inicial, nascuda d'una piulada de Raimon Roma preguntant-me si hi havia algun blog on seguir el grup cinquè de la Tercera Divisió a crear la plantilla, publicar-hi les deu idees inicials i anar creant tota l'estructura (simple, per ara, serà un tema en el qual treballarem aviat amb l'amic Benja Villegas) que ha anat mantenint-se jornada a jornada.

Agraeixo moltíssim totes i cadascuna de les visites, els comentaris (siguin al blog o mencions al meu compte de twitter), les correccions (són sempre benvingudes, ajuden a millorar el producte), els ànims i qualsevol aportació d'informació que heu fet molta, molta gent.

També és d'agrair que alguns mitjans decideixin donar-li difusió. És un símptoma que arriba als "particulars" però també als que, com jo, busquem difondre el futbol català, que ens apassiona.

Gràcies a COM Ràdio, al diari Sport, a Ràdio Vilafranca o Radio MARCA, on aniré demà per participar al Catalunya Futbol de Ricard Vicente i parlar de futbol català i noves tecnologies. Tots ells han comptat amb mi per comentar la competició i parlar del blog.

Gràcies també a tots els blogs i usuaris de twitter: clubs, jugadors, periodistes i seguidors que m'ajudeu molt, i que seguiu tot el que vaig publicant.

També agrair al FC Martinenc que, després de seguir el blog, em va oferir una columna d'opinió al seu web, de la qual us parlaré demà.

Dos mesos... i a seguir produint! La bona acollida, les visites i els missatges de felicitació esperonen per seguir, amb més passió si es pot, la Tercera Divisió!

Gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada